Thursday, March 3, 2011

Tajuk dn Isi

Assalamualaikum...

Harap sgt2 pd mereka2 yg ada terbaca tajuk blog aku nih, sila lah baca dgn isi2 nye skali.. jgn mudah salah faham.. kdg2 bila korag dah salah faham dgn tajuk blog aku ni, korang leh timbulkan fitnah yg merugikan diri sndr.. de ape2, cuba berdepan dgn mslh.. cuba selesaikan.. bukan dgn berdiam diri, memendam perasaan dn akhirnya mengumpat yg mengundang fitnah.. sbb?? sbb korang malu nak bertanya ape sebenarnya.. kan dah susah.. stkt ni aku ade cite psl korang?? tkde.. maknanya, ape je yg korang tembak tu, tak relevan dgn isi.. sbb itu aku suka sgt tulis perihal aku, suami dan anak2.. tp korang slh fhm gak.. hmm tak phm kekdg.. tk mengapalah.. kita teruskan aje dgn sikap yg tidak keterbukaan masing2..

Pasal ank2, skg ni semua dah beransur pulih.. cuma telinga aku ni kejap dgr, kejap tak dgr.. sbb virus selesema masih bersisa hgga menutup sebhgian telinga aku nih.. jd, tak leh nak wat ape2.. ubat?? ade ubat kat umah.. tp aku tak mampu nak mkn.. kat opis, aku keje.. kang kalo terlelap, ada plak org2 yg tak puas ati.. pernah dulu ms aku mengandung, aku di cop asek tido jer.. tp dia tk phm.. sbb dia tak mengandung.. dan Allah pun turunkan blsn pd dia.. stkt ni, dia tak punya ank.. stkt yg aku tau lah.. so, kat opis mmg aku tak leh nak mkn ubt.. kat rumah pun cam gitu gak.. kenape?? kerana aku ada ank kecil yg mmg kerap bgun mlm sbb nak susu.. leh bayangkan tak kalo aku sbgi ibu tak tersedar atau terlambat sedar yg ank nak susu?? hmm.. jd ubat tu aku tak mkn.. mmg susah sket nak cure.. tp ank2 lbh penting.. walau sesaat aku terlambat, mgkin aku tak jmp dorg lg.. sedaya upaya aku mau yg terbaik tuk ank2 aku.. semoga rahmat Allah sentiasa bersama2 kami.. ameennnn.....

No comments:

Post a Comment