Saturday, July 9, 2011

Kerinduan Yang Tiada Penghujungnya..

Rindu..
Ya aku rindu..
Rindu pd anak2 ku..
Rindu pd kasih syg kami..
Rindu pd keletah n kerenah ank2 aku..

Rindu..
Ya aku rindu..
Rindu pd Illahi..
Rindu pd aku yg dulu.. Yang selalu menjejakkan kaki ke rumah Allah..
Ya aku rindu... dan sebenarnya aku rindu pd arwah atok..
Walaupun aku hanya sekejap tinggal bersama dia.. Tp ksh sygnye, sgle nshtnye sentiasa ade dlm ingatan..

Skrg aku fhm.. Ape erti leteran atok..
Dan kenangan itu membuatkan aku rindu pd ank2 aku..
Syukur alhamdulillah.. Kerna aku dikurniakan spsg ank lelaki dn perempuan..
Ank yg sering membuat aku geram melihat keletah yg tak berpenghujung..
Cuma masa agak terhad.. dn tekanan demi tekanan yg hadir dlm diri membuatkan aku kdg2 terlepas pd ank2 yg kesalahannya amat minima..

Syg, mama tak mampu nak bygkan andai ada antara kita gagal utk bersama.. 
Mampukah aku??
Aku tak mampu nak bygkan andai aku tak punya masa tuk hidup bersama dgn ank2 aku..
Aku tak mampu nak berjauhan.. Itu hanya membuat aku sakit.. Hanya membuat aku separa gila..
Dan apabila aku di paksa berpisah sebentar dgn kalian, aku hny mampu menitiskan airmata..

Sabar lah hati.. tabah lah dlm ape jua keadaan..
Semoga kita akn sentiasa bersama ke akhirnya..
Ameenn..

No comments:

Post a Comment