Tuesday, September 20, 2011

Ape2 Pun Cite Pasal Raya Dulu.. Part 2

Entry kedua...

Raya.. Raya.. Raya...
Tahun ni pertama kali nya aku mlm raya di rumah mertua.. Hahahaha.. Setelah 5 thun berumahtangga dn stlah berank dua.. Teruk, kan?? Alaaa kalo korg nak tau, mak mertua aku 1 tmn dgn aku.. cuma aku duk umah flat.. yg sblm ni keluarga mertua aku tggl.. Mandangkan adik ipar aku tu baik hati dn dgn penuh tggjwb, dia beli sebiji umah bawah, bg mertua aku duduk sana.. 1 tmn jer.. jln kaki pun smpi.. hehehehe.. Emak aku??? pun sama.. dekat je umah.. kalo nek kete dlm 5minit dah sampai.. kalo jln kaki, stgh jam laa sampai.. dekat kan?? Tp ni lah 1st time mlm raya aku kat umah mertua aku.. Kira kena masak memasak laa.. Ingt leh duk goyang2 je ke?? Hehehehehe.. So kat bwh ni, hny sedikit je pic yg dpt aku snap..

Sbb aku sebuk memasak ketupat, rendang dan ayam masak merah yg kurenggggg sedap.. Tak caye?? tny la adik2 ipar aku yg menjadi juri tetap setiap kali merasa mskn.. hahahahaha... Ok.. Kita tgok gambar dulu.. weeeee....

1st time msk rendang.. hehehehe..

1st time jumpa daun ketupat.. kepoh nak nolong jugak.. haish..






Habes gelang tgn mama.. rantai yg dia pakai tu, rantai nenek.. dah jd hak mutlak dai dah skg.. hadoiii...

No comments:

Post a Comment