Thursday, November 22, 2012

Di Suatu Pagi

Saat ni, aku sdg duduk menikmati minum pg di ruang legar dpn umah mak. Termenung. Menghayati keenakan air koko panas melalui kerongkong ku.

Wah! Dh mcm novel gitu. Ala2 puitis. Hahahaha. Bersmbung.

Dalam keasyikan menikmati srpn pg, fikiran ku melayang memikirkan nasib diri. Aku? Msih kekal di sini. Malah lebih bhgia dr sblm ini. Syukur pd Allah. Tringt kisah2 org lain yg aku selalu dgr. Dasyat! Ya! Hebat! Tak sehebat cerita ku. Kisah aku, hny sdikit jika nak dbndingkan dgn mereka.

Kesimpulan yg aku dpt dr penelitian kisah2 ini, hny 1. Apabila kita smkin jauh dr Allah, kbhgiaan itu smkin pudar. Nak bhgia? Kembali lah pd Allah. InsyaAllah.

Selamat pg!
Daulat tuanku!
Hari ni besday Sultan Johor. :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment