Monday, January 7, 2013

Impian Tak Seindah Kenyataan.

Besday papa Asyraf yg ke-35.

Dia masih memujuk aku. Cuba mengambil semula hati aku. Aku?? Hahahaha. Jenis dh lps, lps laa. Tkde nk pk ape lg. Fine. Anyway, dh wish happy birthday kat dia. Melalui fon di awal pg. Kejut ank2 bangun. Terpisat2 si maira asyraf bgun nk ckp dgn papa wish hepi besday. Pastu melalui fb. Rkn2 bnyk komen n bg kata2 smgt dn doa. Aamiin.. Dn skg, melalui blogger. Best, kan? Aku ni baik, kan? (Perasanjap) Ade tak org yg sebaik aku? Adaaa... Mesti ada.. Cuma mereka tak buat cmtu kat aku. Hahahaha.

Dua tiga menjak ni, tringtkn ex-mil. Tak tau nape. Tp trngt kat dia. Maybe dia ingt for a few yrs past, I'm who is her 'hantu' not menantu (dotter in-law) yg sntiasa ingt besday dia n wish her with some present. After 6yrs, it's all gone. Syukur jelah. This 'hantu' won't bother u anymore. Hehehehe. By the way, thinking of her, make me memories something. My fridge, definitely. Dah puas cuba redha. Tp syaitan ni sebuk hasut aku jgn redha. Acaner tu? Mgkn sbb aku syg sgt kat fridge tu. Aku jaga. Aku bela. Siap ade bhn2 kuih lg. Siap aku tmpl notis jgn ltk air pns dlm tu. Tiba2 di suatu hari, ianya hilang!!!!!?????

Aduhai. Alsn pnjm. Sbb nak buat isi daging korban. Bape lama nk suh jd pekasam kat rumah tu? Tgokkn aje laa.. Hahahaha.

By the way, hepi besday lah yer. :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment