Sunday, April 24, 2011

Assalamualaikum...

Dah lbh seminggu tak update ape2 dlm blog ni.. Semenjak pindah ke tmpt baru, bnyk benda baru nak kena setelkan.. idea nak menulis tu ada.. tp, bila dah depan komputer, sumer pun hancus.. ilang ntah ke mana.. pertama2 aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada kenalan2 yg bnyk membantu aku dlm mghadapi dugaan.. dan tak lupa gak kpd lawan dn gunting dlm lipatan, terima kasih jugak sbb tanpa kalian, aku mudah benar lupa diri.. hahahaha..

Hmmm baru2 ni ada pelbagai kejutan yg aku terima.. Kalo sakit jantung, mau dah jln dah.. syukur alhamdulillah, disbbkn ujian yg dtg tak henti2, aku dah terasa lali hgga ape jua yg dtg, ianya berlalu bgi angin lalu.. tk terkesan lgsung kat ati ni, cuma agak sedih bila dpt tau yg itu sumer nye hny salah sangka yg tak tersangka.. pengajaran yg aku perolehi, JANGAN MUDAH BERSANGKA BURUK.. TAK SALAH KALAU BERSANGKA BAIK.. ape pun, aku tak peduli sgt hal2 remeh temeh yg tak masuk akal tu.. sbb aku dah sedar.. RAMAINYA LAWAN DARIPADA KAWAN.. dan aku cukup tak tersangka bilamana aku benar2 dlm kesusahn, dan aku pinta bantuan, ditolak mentah2.. mmg agak terkilan.. tp Allah maha kaya.. ada saje rezeki terpijak aku terima.. syukur alhamdulillah.. semoga Allah tabahkan aku setabah Nabi junjungan dlm mghadapi dugaan org2 kafir dan fitnah2 mereka.. ameennn...

No comments:

Post a Comment