Sunday, April 24, 2011

Suamiku

Mengenalimu satu anugerah yg amat bernilai.. Tapi aku terkadang lupa untuk bersyukur.. Aku juga lupa hanya engkau yg terbaik buat aku, anugerah dari Allah.. Suamiku seorang yg lembut, suka mengalah, penyayang dan lurus.. Ya! ada jugak kekurangannya.. tp aku menolak tepi kerana aku sndr terlalu bnyk kekurangan berbanding dia.. terima kasih kerana tak pernah berhenti menyayangi dan mencintai diri ini.. terima kasih kerana sehingga saat ini masih memerlukan diri ini..

      Tak bnyk yg aku nak ceritakan perihal suamiku.. cuma aku bersyukur bnyk2.. wlu suami ku bukan dari golongan yg terpelajar, tp semangat nya tak mampu terkalah.. syukur dan terima kasih banyak2 kerana wlu telah 5tahun kita bersama, dan banyak kali juga aku melakukan kesilapan demi kesilapan, merobek luka hatimu, namun tak pernah sekali kau mengasari diri ini.. tak pernah sekali kau menaikkan tgn ke tubuh ini.. walhal, kalau lelaki lain, telah lama aku dilumat2kan.. Ya! Terima kasih banyak buat suamiku.. sehingga kini kerja rumah terbagi dua.. tggjwb terhadap ank2 juga tak terabai.. kasih syg juga tak pernah luak.. kami gembira.. Ya, kami gembira.. pasang surut dlm arus kehidupan, dpt kami hdpi hgga selesai.. aku bnyk membantu dia dlm menyelesaikan mslh kami.. sama2 tolak ansur.. sama2 berkerjasama.. Alhamdulillah.. hingga ke hari ini, kami masih mengecap bhgia.. semoga doa mak, abah, arwah atuk, adik2, saudara mara, kawan2, akan termakbul dgn penuh barakah, keredhaan, rahmat dn segala kebaikan dari yang maha Esa.... Ameenn...

Papa n Maira bersama jambangan coklat sempena ulang tahun perkahwinan
Mama n Papa yg ke-5

No comments:

Post a Comment