Monday, April 4, 2011

Belaian Jiwa...


Ini lah racun.. inilah penawar.. pd setiap sudut hidup mama.. belaian jiwa mama.. hanya kalian.. jgn pernah lupakan mama.. jgn pernah tgglkan mama.. mama perlukan kalian sebagai semangat hidup mama.. harapan mama agar kalian sentiasa tempatkan mama di hati.. ameennn...

     Kelmarin aku hanya insan yg sepi dan tiada matlamat yg pasti.. ape yg aku tau, ape yg berlaku hari ni adalah jln cerita ku.. tk pernah terfikir tuk punya ank yg comel.. malah aku ngeri nak berkeluarga.. krn takut tak mampu nak menjalankan tggjwb.. siapa tahu?? setelah melalui proses2 pahit manis, aku gembira dgn kehadiran kalian dlm cerita hidupku.. kalian mewarnai setiap sudut hidupku.. menyinari segenap kegelapan dlm riwayatku.. ape yg mampu ku lakukan, hny memanjatkan syukur pd Illahi.. kerana memberi yg terbaik buat aku.. Ya.. kalian yg amat aku cintai... malah aku tak mampu nak bygkan andai kalian pergi meninggalkan aku.. mampukah aku segembira ini?? mampukah aku sebahagia ini??? entah lah.. percaturan yg Allah berikan mmg di luar kemampuan aku tuk mengawalnya.. apa yg mampu aku lakukan.. aku sedaya upaya menikmati kebahagiaan ini bersama kalian yg aku cintai..

No comments:

Post a Comment