Thursday, June 21, 2012

Kemudahan Aku Dan Anak2

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


Assalamualaikum...

Hati ni msh lg tabah. Sbgi ibu, aku dh bersedia nak hdpi sgla kemungkinan. Termasuklah mnyediakan jwpn2 yg bernas tuk ank2 aku especially Asyraf. Baru2 ni dia dh brtny." Mama, nape kita dh lama tak tido umah papa?" Hekhekhek. Aku rileks n jwb dgn soklan jugak. Abg "nak tido umah papa ker?" Dn jwpnnya," abg nak tido umah papa dgn mama n adik." aku senyum. Jwpn aku,"mama dh tak boleh tido umah papa lg. Nti bila mama ada duit banyak, mama beli umah, kita duk umah kita. Ok?" Senyum. Asyraf,"Ok!!! Nti mama dh bnyk duit kita beli umah kat KLCC. " Hahahahahaha. Hameks!!!

Rumah. Adalah keperluan kami. Dn kami memerlukan sebuah kwsn yg ada kemudahan tuk aku dn ank2. Semuanya perlukan yg terbaik. Apa pun, rumah adlh yg terbaik buat kami. Sbb sgla perjlnan hidup ini bermula dr rumah. InsyaAllah. Semoga Allah permudahkan sgala yg terbaik buat aku, ank2 dn agamaku. Amein...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment