Tuesday, June 26, 2012

Sakit & Sihat

Alhamdulillah. Syukur pd Allah sbb beri aku sakit dn sihat. Dh beberapa bulan ni aku diberi kesihatan yg memuaskan. Skali skala Allah bg aku sakit pulak. Syukur. Wlu sakit, aku msh mampu tgok2 kan ank2 aku. Di bantu oleh mak. Ekekekeke. Kali ni dh sihat, boleh berjaga mlm lg. Nak buat solat mlm. Lama dh tak buat solat mlm. Mngadu pd yg Esa. InsyaAllah.

Ape yg aku tak sgka sgt2, slama beberapa mggu sblm aku sakit, ank2 asyik buat ragam jer bila mlm. Risau. Sbb kesian kat mak kena jaga diorg kalo aku sakit. Akhirnya, Allah bg jua sakit tu pd aku. Aku gagahkn jua diri. Namun, ank2 bagai mngerti. Saat aku terbaring tk bermaya, sikit ragam pun dorg tk buat. Semuanya dpermudahkan. Syukur alhamdulillah. Semoga Allah sentiasa permudahkan sgla yg terbaik buat hidupku dn agama ku. Amein....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment