Thursday, June 21, 2012

Kuciwa Dan Harapan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Kuciwa.. Ya aku Kuciwa.. Adehh... Mgkn dlm diam aku terlalu mghrp dgn temuduga yg lps ni.. Bila di hari temuduga aku tak dpt perform dgn baik, aku jd sgt sgt sgt kecewa.. Serius.. Smpi aku menangis.. Boleh gitu?? Dan juga mgkin sbb aku minat sgt sgt sgt dgn jawatan tu, bila dah tau aku mmg tak terpilih, aku jd sgt kecewa.. wawawawa.. Apap pun sekejap jer.. Esoknya aku dah discovery balik hidup aku.. Aku tumpukan pada acara sukan pulak.. Yg ni mmg dah tau kompom2 tak menang punya.. Tp aku masih mghrpkn keajaiban berlaku.. Bak kata senior aku lah... sapa tau?? Kali ni org yg handal2 tu tetibe jer tak dpt main?? Mgkin dorg bwk bola kat depan?? Sapa tau, kan?? Takkan dah bwk bola kat dpn, nak main bola lagi.. Tol tak?? Hahahahaha.. Apa pun aku cuba yg terbaik.. Suka atau tidak, aku mmg cuba yg terbaik.. Sbb aku mmg minat gilos dgn sukan Bola Jaring.. Dari sekolah rendah lg.. Tp tak pernah terpilih sbb aku ni ketot.. Hahahaha... Tp dl ketot dan slim.. Skg ketot dan bambam.. hameks.. InsyaAllah.. tak menang pun takpe.. asal saje team aku dpt masuk final, itu dah memadai.. Amein..

No comments:

Post a Comment