Sunday, May 1, 2011

Keletihan Yang Menggembirakan

30 April..

Tahniah wat sepupu aku sbb akhirnya ko bertunang gak.. hehehehe.. Tahniah gak pd mak teh n ayah teh sbb nak dpt menantu yg comei sesgt.. harap2 perangai secomei org nye.. hahahha.. Dan tahniah gak pd diri aku sndr krn dpt menyiapkan hantaran2 yg entah ape rupanya... hehehe.. n last sekali TAHNIAH! pd ank2 mama sbb tak meragam sepanjang mama tgglkan kalian di bwh jagaan mak tok.. hahahha.. syg ank2 mama.. muah muah muah..

     Perjalanan dr Pontian ke Tenggaroh agak memenatkan.. dgn keadaan jln licin, hujan yg lebat, ank2 yg mengaruk dlm kete dgn pelbagai aksi hero n heroin.. ada yg ketawe, menages, menjerit, memanjat, menyakat, semua ada.. yg paling best, mmg terpancar kegembiraan di muka Asyraf, Syamsul, Syamira n Khumairah... mcm nak terbalik kete Nissan Grand Livina pk ngah.. kejap kang ke depan.. kejap kang kebelakang.. kejap kang berebut tmpat duduk.. kejap kang semua pun tido.. hahahahaha..

     Keletihan yg menggembirakan.. itu yg pasti.. mmg lepak tp semua puas hati.. cuma masa agak terhad nak singgah memane sbb tok bah tggl sorg2 kat umah pk ngah.. huhuhuhu.. sian abh aku.. ape pun trima kasih bebnyk kt mak aku yg bnyk berkorban ms n tenaga melayan kerenah cucu2nya yg aktif, manja n pasti mengada2.. rasa cam bersalah plak sbb mak terpaksa menjaga ank2 aku.. hehehehe..

     Meh tgok2 beberapa pic yg sempat aku snap.. dan pic hantaran yg aku buat.. hahahaha.. haru.. asal buat je ni.. hahahaha

Teddy Bear aku yg aku simpan dr sblm kawen lg.. hahahaha

Duit tanda tu aku buat masa kat pejabat.. hahahaha

Setelah beberapa kali digubah, akhirnya jd lah jambangan bunga..



Ni pun dah bnyk kali pusing2.. last2 letak je camni.. hahahaha

Haaa yg ni dibuat stlh mkn mlm.. mgkin sbb lapar, tu yg idea tarak..  hahahaha

Ini keje last minit.. sbb kek nya bru dpt pg sabtu.. pastu brg2 tuk gubahan
leh tertggl lak kat umah angah.. ni pki mane yg ade jer.. tu yg jd camni.. ngeee


Yang ni serius aku takde idea.. hahahaha


Hasil kerja aku dari kul 5ptg - 11mlm... ngeee
  




Mcm biasa, ank bujang ku terkeseng2 nak bergambar dgn pengantin..

Anak dara ku.. yg best, riben kat kepale sampai blik umah pun still melekat kat situ.. hahahha


Dgn sepupu2 nya..

Kena sakat dgn abg2..

Asyraf mula nak sakat adiknya..


Ceria kan?? hehehehe


Nur Syamira

Emak ku menyarungkan cincin..

Ni duit tanda...

Tu dia...





Ni tgh khusyuk tgok pengantin...

Brg2 hantaran dr pihak perempuan.. cantik kan?? ngeee
















Anak daraku...

No comments:

Post a Comment