Saturday, May 14, 2011

Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Assalamualaikum...

Tahniah!

Semalam mmg aku terkejut giler bila balik umah mak, dpt parcel.. Sbb ape terkejut?? sbb bulan ni n bulan lepas n bln2 akn dtg, aku mmg takde bajet nak beli brg2 on9.. so, bila dpt parcel, mmg terkejut gila.. siap goncang2 wlupn kat luar tu de sign frigile.. hahahaha.. dlm ati dok pk, aku ade oder ape2 ke?? aku beli ape ek?? kepale dah pk mcm2.. pk kalo2 ade sesape yg bek ati nak bg aku surprise.. ade laa sorg tu.. dah minta alamat n nama penuh.. sampai la ni, tk dpt2 pun.. bau pun tak sampai.. hahahahaha.. So, mmg aku surprise giler.. jeng3..

Dgn penuh ati2 aku amek gunting kat dapur, then buka la parcel tu.. bila tgok kat kotak, Especially for: Azlina Md Zin.. Wah!!! surprise giler nih...

Peh! Surprise giler...
Cam tak caye je kan?? Nama aku tertulis kat kotak tu.. hahahaha

Pastu bila dah bukak kotak tu, ade la beberape jenis mknan tmbhn tuk kesihatan dr Bio-Life.. aku masih lg terkejut n terpikir2.. bila lak aku oder brg nih??? Mmg takde.. sbb aku mmg takde bajet.. hahahahaha..




Haaa.. Lepas tu aku ternampak satu kertas tulis TAHNIAH!!! Wah.. lg aku berdebar2.. hahahaha.. tahniah ape plak ni?? aku takde masuk ape2 pertandingan.. hahahaha

Nampak tak?? hahahaha

Bila dah bc abes baru tau.. oooo ini hadiah dr Majalah Pa&Ma.. mmg surprise giler la.. hahaha.. Jutaan terima kasih pd Majalah Pa&Ma.. ingtkan cam peraduan2 yg len.. dah menang tak dpt hadiah.. tp kali ni mmg bangga sbb pertama kali dpt hadiah dr majalah kesygn.. hehehehe.. nak tau sbb ape aku dpt hadiah ni?? meh tgok kat bwh ni..


Inilah sebabnya.. Mari reramai tgok Majalah Pa&Ma bln Mei..

Ada pic aku n maira.. tp pic aku dia amek separuh jer ar.. hahahaha

Mmg suka giler ar.. memula dah tak pk ape dah.. mgkin sbb tak terpilih.. so, mmg wat dek jer.. ne tau, ade sorg kenalan lama siap bg mesej kt inbox FB, bgtau yg pic aku n maira masuk majalah.. hahahaha.. Alhamdulillah.. kdg2 tak terjangka sumer rezeki yg Allah nak bg.. Mmg tak terjangka.. Rezeki di hari jumaat.. Alhamdulillah.. syukur pd Allah.. Buat ank mama, berusaha lah jd ank yg baik pd ibu bapa dn berbakti pd ibu bapa, agama dan bangsa.. Jadilah ank yg cemerlang.. Syg ank2 mama..

No comments:

Post a Comment