Saturday, May 7, 2011

Selamat Hari Ibu!!

8 Mei 2011 - Hari Ibu Sedunia..

Pertama sekali, Selamat Hari Ibu kpd mak aku, Pn Azizah Binti Md Yusof dgn ucapan terima kasih bnyk2 kerana telah melahirkan aku, mendidik aku, sabar dgn kerenah gile2 aku, serta menyayangi aku dan mencintai aku.. terima kasih juga kerana menjadi emak yg paling best dlm dunia ni.. jasa mu mmg tak terbalas.. hanya doa yg mampu ku beri dn al-fatihah serta zikir yg mampu aku sedekahkan.. spt tahun2 lepas, mmg takde ape yg special dpt aku beri pd emak.. sbb bg aku, nak bg hadiah, tak perlu hari2 yg special.. pd kami, hari2 pun adalah hari yg special..




Orang kedua yg aku nak ucap selamat hari ibu adalah mak mertua aku, Pn Tipah Binti Som dgn ucapan terima kasih bnyk pd emak sbb menerima sy sbgi menantu emak dan terima kasih sbb menyayangi sy sama spt ank2 emak juga.. Terima kasih juga sbb melahirkan, mendidik, menyayangi suami ku yg tercinta.. Terima kasih juga sbb sudi nak jaga ank2 aku pd hari cuti hujung minggu.. hahahha.. Apa2 pun, aku syg emak n emak mertua aku.. Teerrrrrbbbbaaaaiiikkkkk...



Dan ketiga, Selamat Hari Ibu diucapkan kpd rakan2 yg dgn jayanya menjadi IBU, saudara mara, sepupu sepapat, ipar biras dan semua ibu2 yg berjaya menjadi ibu tak kiralah ibu yg melahirkan atau ibu yg menjaga n mendidik anak2 di dunia ini.. Tahniah pd semua dn pd diri sndr kerana menjadi IBU yg terbaik.. hahahaha..

Hmm.. tak sempat nak upload pic kad ucapan dr asyraf sempena hari Ibu yg di buat sndr oleh asyraf bersama panduan dr guru2 kesayangan dia.. hehehehe.. Syg ank mama.. Terima kasih bnyk.. Mama rasa terharu dn bangga.. akhirnya mama dpt rasa ksh syg ikhlas dr ank mama.. mmmuuuaaahhhh.. syg ank2 mama.. Kalian tetap dlm ingtn mama setiap masa dn ketika dn sentiasa dlm doa mama.. semoga ank2 mama dpt bantu mama menjadi mama yg cemerlang.. huhuhu..

Tak lupa buat anak2 angkat ku yg tersyg yg kini berada jauh dr ku.. Semoga kalian patuh pd perintah emak.. Jaga peribadi n sentiasa syg pd emak kalian.. Cik Ina doakan dr jauh.. Kepada arwah kakak, hanya Al-Fatihah yg mampu Cik Ina sedekahkan.. semoga aman sentosa di sana.. hadiah n kad ucapan yg kakak bg, masih elok dlm simpanan Cik Ina.. kenangan itu akan disimpan rapi... semoga kita dpt berjumpa di sana.. rindu pd kakak... Al-Fatihah..



2 comments:

  1. haritu u ada tanya pasal number alphabtes train dah sampai..do let me if your are still interested..
    email me at ysalli@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. tq.. i'll reply as soon as possible..

    ReplyDelete